woensdag 20 april 2011

Again More Fabrics

Waar waren we gebleven? In de winkel bij Hannah. het ging even niet zo lekker met mijn 'fabric blogje' en dus ga ik hier gewoon weer verder, niets aan de hand.

We staan ons hier te verlekkeren aan een Diamond, en dan met name het quiltwerk. Het is werkelijk prachtig gedaan, ik hoop dat jullie het kunnen zien. Overigens vond Hannah het zelf 'grof' gequilt, maar aangezien de toeristen dit ook goed vinden, zijn zij er ook tevreden mee.

 Hier een gedeelte van een "trip around the world".
 Onderweg in Herfst-achtig Lancaster Country het is hier een graad of 11 en we hebben heel veel regen komen we deze man tegen. Hij is zijn paardje aan het trainen om langs de weg te lopen. Je moet het maar durfen want rustig op de weg was het hier echt niet. 
En dan de stepjes, overal kom je ze tegen. Is het geen beauty? Ben ik toch maar wat blij met mijn eigen fiets!
Rijdend langs amishhomes, en het amish platteland komen we terecht in Intercourse. Ja gewoon alweer, en ja zelfs in dezelfde winkel van afgelopen zondag. Co ik weet niet wat er hier mis ging.......Maar Ien werd helemaal nerveus toen ze al deze wol zag, ze mompelde iets over "oude tijden" en "herleven" en "oh ja wat heerlijk". Kijk wij BEPERKEN ons tenminste nog, maar Ien. Ach ja wat moet ik er meer over zeggen? Ik hoop dat paars je staat!

1 opmerking:

co zei

laat ik toch mijn haar verven of ik neem oorbellen.
gr co.