zaterdag 23 juli 2011

O O O wat een boel O'tjes

Doe ik het gewoon weer....

Pfft......

wat dom....

Maar ach, het maakt ook eigenlijk helemaal niet uit. Straks zie je er niets meer van.
Eerst was het de 'piket-dienst' en het patchen tot na 24.00 uur, maar nu.... Nu heb ik helemaal geen excuus.
Ik heb gewoon dood ordinair een "fout" gemaakt. Vorige week zaterdag had ik nog 'snel' even wat blokjes geknipt uit freezerpaper, gestreken op de stof, gespeld op een luier en klaar was juudje. Lekker. Zo lekker dat ik savonds terwijl Wallander weer een of ander mysterie oplost in no-time ik lekker mijn blokje aan het naaien was.

Toegegeven dat ik wel gedacht heb dat het raar is dat de blokjes zo aan elkaar horen, maar pft als Jane dat wil, dan doen we dat gewoon. En volgzaam als ik ben, bedenk ik mij natuurlijk verder geen moment. Ik kom zelfs niet op het lumineuze idee om even naar het patroon in het boek te kijken.
 Welnee, ik ga lekker door. Heel op mijn gemakje, kijkend naar Wallander, slurpend aan een kopje thee.

En dan krijg je dit;
Echt geen lelijk blokje hoor, maar niet zoals Jane hem zelf ook ooit eens gemaakt heeft.

De Benningtonstar, mooi met een geel middenvlak,
een GEEL MIDDENvlak en GEEN
WIT MIDDENvlak juud

Maar je kunt wel zien dat het een 'spin-off' is van het ander.
Hmm dit is dus niet The Bennington Star maar
Juuds Spin-Off

wat het ook is, ik ben er tevreden mee.
Prima blokje,
op naar de volgende.

Doeg,

Juud

6 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Foei Juud, helemaal fout. En dan ook nog twee klosjes gekanteld. Overnieuw. Ha ha, maak er maar lekker je eigen blokje van. Het wordt toch ook JOUW quilt?
groetjes Elly

Ieke78 zei

Ik heb het ook weleens hoor dat ik een blok verkeerd maak & het pas doorheb als ik al helemaal klaar ben... So you're not alone!

Berna zei

Ondanks dat het niet zo is als Jane het heeft bedoeld, is het een leuk blokje. Ik zou het ook laten zitten.
Goed weekend.

Yvonne zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een mooie kleuren gebruik je voor je Dear Jane...

Ineke M zei

Heb je lekker een mooi dear Juud's blokje erin ipv een dear Jane ;-))
ik zou zeggen laat hem lekker zo
als je het niet verder verteld weet niemand het!

groet Ien

Elisabeth zei

Ha Judith, nou ik vind hem er niet minder mooi om... gewoon zo laten!! Groetjes Elisabeth Ps; het was gister weer super, volgende keer ben er weer toch?