woensdag 6 juli 2011

Time flies when you're having FUN

De dagen glippen als zand door mijn vingers, het gaat zo snel dat ik niet aan quilten of patchen toe kom.

De postbode loopt af en aan met verschillende bom's.Ik heb mij er echt allemaal zelf voor aangemeld! Ik zou wel eens willen weten wat ik toen dacht. Gelukkig wordt het vanzelf weer september/oktober. Die heerlijke zondagen waarin je niet uit pyama komt..... Maar eerst de zomer nog! Maxime die 8 weken schoolvakantie heeft, thuis komt met vriendjes en vriendinnetjes. Die blijven eten en slapen. Zelf gezellig met vrienden in de tuin, heerlijk wandelen, naar de stad met een super dochter, op stap met tantes, op bezoek bij LZ, en ook nog werken. Heel veel werken, momenteel tijdelijk zelfs fulltime!!
En ondertussen die postbode die dat groene kastje aan de muur geduldig vult!
Van Crown Stitches komt een leuk borduur binnen. Heel leuk allemaal, maar nu nog TIJD!

Dan de Borduur Robin, post uit Zutphen, met daarin een prachtige lap waar ik iets aan toe mag voegen! TIJD misschien!

Oh ja en deze kon ik ook niet laten liggen. Civil War Chronicals!!

Mooie stoffen

Zo ver had ik al 'moeten' zijn. Dat ben ik natuurlijk lang niet. Deel 1 en 2, dat ging nog. Daarna werd het een groot drama!!
TIJD!!
en ik zou de Pocket of Posies bijna vergeten. Hiervoor is het laatste bommetje binnen gekomen. Twee randen zijn nu klaar. Dus da's al bijna een affo. Nou ja klaar? dan nog sandwichen en quilten natuurlijk.
Effetjes, appeltje eitje, njente probleme....
ja-ja


En dan is er ook nog de Dear Jane, vanavond was ik bij Helen, heel gezellig.
Morgen meer daarover,

Welterusten,

Doeg,

Juud

2 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Het lijkt mijn brievenbus wel en wat je schrijft is ook op mij van toepassing, behalve dan het werken. Dat hoef ik niet meer, ben al 62 en met pre-pensioen LOL
Sterkte ermee, rustig aan hoor!

Gerda zei

Whaa...!!! Heerlijk zulke blogjes!!..daar geniet ik van...wat is er nou leuker dan LEUKE POST!!!!!!!!!
En als je nou maar van alles geniet...komt het ook ooit allemaal wel klaar!!..
Werk ze!!..;0)