donderdag 8 december 2011

Ik ben er nog!!

"gaat alles wel goed met je" vroeg mijn liefste vriendinnetje mij vanavond.
"anders hoor ik nog wel wat van je of lees ik een blogje,
maar nu is er niks"
tja niks................
da's behoorlijk kaal!

Maar alles is ok hoor!
Niks aan de hand.
Vorige week vrijdag was een heerlijke avond en hebben we met een fijne groep mensen
een super avond gehad. Lekker gegeten, zijn er mooie woorden gesproken, heeft Frans voor mij
gespeeched, heeft een goede vriend voor ons gespeeched.
We waren weer helemaal de bruid en bruidegom en vond ik het
H*E*E*R*L*I*J*K!!
Mooie foto's, heel veel lieve kaartjes, heel veel uitnodigingen voor etentjes, en leuke cadeautjes
herinneren ons aan onze huwelijksdag!

En dan is er post.
De GOUDEN ENVELOPPE! Die komt al bijna twee jaar in de post.
en in die GOUDEN enveloppe zitten de stofjes voor de volgende vier blokjes
van het Boerenwijfie (FarmersWife). En de Merkwaardig, die nog steeds gelezen moet worden......

Idioot toch hoe je van stofjes zo blij kunt worden. Alles wordt besnuffeld en bekeken, om van het aaien nog maar te zwijgen! En dan hups de hele bups in het Farmers Wife boek,
dan volgt er een hele administratie;
noteren wanneer ik de stof ontvangen heb (noteer en dan weet je het weer zei mijn vader altijd)
hoe het weer was, of er bijzonderheden waren. Worden er boekenleggers bij de te maken blokken gelegd.
En wanneer de blokjes gemaakt worden plak ik stof in, en schrijf er 9 van de 10 keer wat bij. Zo ontstaat er een heel dagboek.

En om al een heel klein beetje in Kerstsferen te komen hang ik mijn wandkleedje voor december op.


Tot Snel,


Doeg Juud

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk zo ken ik mijn vriendinnetje weer! Ben helemaal gerust gesteld! X Yves

Berna zei

Altijd leuk om weer van je te lezen als ik je niet hoor ;)
En wat ook altijd leuk is, is (zachte) post. Het zijn weer mooie stofjes en het blad zou ik graag een keer in willen kijken.
Koester je mooie herinneringen aan het feest! Alvast een fijn weekend en misschien tot maandag.
X

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat leuk om de Merkwaardig te zien. Ik ben ook jaren lid geweest. Wat is hij mooi van kleur geworden, echt kerstachtig. En wat een administratie houd je bij voor je FW. Dat doet me denken aan mijn eerste Sjaan, daar werd ook alles genoteerd en geplakt. Leuk voor later. Ik zag je Sjaantje net bij Berna, prachtig wordt hij!
Groetjes, Cisca

Wilma Kuin zei

Zag je sjaantje net bij berna,... hij wordt prachtig,..

Annelies zei

Ik zie de Merkwaardig. Ik ben ook sinds kort lid.

Wilma zei

Wel laat maar toch nog van harte gefeliciteerd met jullie koperen huwelijk. Mooie post laat je zien! Groetjes, Wilma