donderdag 2 februari 2012

Die lieve dochter toch

Mam! Ik heb een kadotje voor je!
Leuk he?
Klonk het hijgend, al fietsend, door de telefoon,
in je lievelingskleur!
Ben je al nieuwsgierig?

TUURLIJK!!

maar waarom heb je dan een kado'tje gekocht?
"toen ik het zag moest ik gelijk aan je denken!"


ohh gezellig 
een hartje!
Wat een schatje is het toch!

Dank je wel lieve lieve meid!!

En dan de '40'


Daar ben ik afgelopen zondag mee verder gegaan,
en ik kan jullie vertellen dat het nu ook klaar is!
Het quiltwerk dan he, best wel gek ook. Een quilt die 7 jaar lang over de standaard heeft gehangen is nu 'ineens' klaar. Nou ja, klaar....... er moet nog 'effe' een biesje langs.
En voor dat 'effe' ga ik mijn vriendinnetjes in Soesterberg lief aan kijken, want dat kunnen
Ineke en Joke HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg goed!

En wat er dan nu op de standaard hangt?
Beps Bloemen

Wat heerlijk om hier nu aan te mogen beginnen. Mijn mandje met quiltgarens heb ik erbij staan, want in de VS heb ik natuurlijk niet voor niets al die garens mee gebracht. Van die joekels van klossen.

Misschien dat ik er het weekend wel aan ga beginnen. En dan elke dag een draadje!
(ja Ien het lijkt niet altijd zo, maar ik luister echt naar je hoor!)

Prettige dag allemaal maar weer!

Groetjes, Juud

12 opmerkingen:

Anoniem zei

wat lief!
en wat een mooie kleuren hebben je quilts

Berna zei

Wat een schatje is ze toch! Ja Maxime, ik bedoel jou. Heel lief dat je dat hebt gedaan.
En Juud je 40 klaar! Bravo! Op naar de volgende mooie affo.
Tot zaterdag!

Noa zei

fijn dat hij klaar is en is ook mooi geworden,nu de volgende die is ook mooi veel plezier

petra zei

Wat een lieve dochter heb je.
Bij mij loopt ook zo'n schat rond die zoiets zou doen.
En je 40 is prachtig geworden op naar de volgende.

Groetjes Petra

ria vogelzang zei

Je hebt een lieve schat van een dochter! Wat een schattig hartje!
Veel plezier met je quilts! Wat een fijn gevoel als er één af is, he! Maakt niet uit hoe lang je er over doet; het gevoel is hetzelfde!
Groetjes, Ria.

Nelleke zei

Het zijn de kleine dingen die het doen zie je maar weer zoals je dochter zomaar een kadootje voor je meebrengt en daar gaat je hart van open.Fijn dat je de quilt bijna af hebt benieuwd hoe het resultaat zal zijn na het quilten.En je Camelot blokken zijn erg mooi geworden ook leuk om te zien hoe ze allemaal anders ogen op de blogs door de verschillende stoffen.Veel succes met Ineke en Joke maar dat zal best goed komen.Groetjes Nelleke

Willy zei

Zo leuk die onverwachtse cadeautjes, lief!
Zal wel even vreemd, zijn na zeven jaar van de standaard, maar ook een voldaan gevoel om weer een mooie affo te hebben.
Groetjes

Lida zei

Wow je 40 af! Geweldig en wat een schattig hartje van je dochter! Die PoP ziet er ook beeldschoon uit, je hebt er echt de vaart in zitten, veel plezier met de steekjes,
Lida

Margreet zei

Wat een superlief gebaar van je dochter!! Mooie quilts hoor, fijn dat er eentje helemaal af is en die andere is ook al zo'n plaatje.

carina zei

Wat een droppie je dochter lief van haar. En je quilt te tof de volgende natuurlijk ook weer helemaal super. Groetjes carina

Rennie zei

Wat ziet die er gaaf uit. Heb jij 2012 ook tot het jaar van de Affo's uitgeroepen.

sylvia zei

heerlijk, he, dochters die zomaar met een verrassing komen!!!
en van harte met je affo!! Welke vriendinnetjes zetten voor jou een biesje om een quilt???
Je mandjes van Bep staan heel leuk zo en ik heb nog even nagenoten van je verhaal in twee delen over onze topdag in Katwijk!!!
groejtes, sylvia