zaterdag 18 augustus 2012

Moederziel alleen

Moeder-Moederziel-alleen
Frans die aan de wandel is in de Pyreneeën,
Maxime met vriendin, per trein, naar Langweer Friesland,
en dat betekend dat Sjaak en Moeder
alleen thuis zijn!

En wat doe je dan?
Een beetje moeder slaat haar slag!
Deze wel in elkgeval.
Ik ga mij verschransen in huis,
buiten is het te heet,
en dus haal ik boodschappen.
Zodat wanneer straks Sjaak naar buiten is geweest,
de ramen (aan de voorkant nog in de schaduw) zijn gelapt,
ik binnen lekker bezig kan zijn met mijn FarmersWife,
want dat "wijfie" is, wat de top betreft,
zo goed als af.

Voor nu sluit ik weer af,
pak mijn spons,
pak de hond,
doe mijn ding,
en ga dan lekker aan de quilt.

Jullie ook een fijn weekend,
en ik kom dat wijfie dit weekend nog laten zien.

Doeg,

Juud

9 opmerkingen:

Supergoof zei

Strak plan Juud!
Zet 'm op!
:o)

quilting Jeannet zei

Ohh, Judith...die twee avacado,s....Mmmmmmm

Berna zei

Goed plan om binnen te blijven. Boodschappen zien er goed uit. Hier zijn ze ook binnen en zo nog even snel de stofzuiger erdoor en dan niks meer. Lekker binnen......

els b zei

Komt wel goed met jou!!!!
Groetjes, Els

Willy zei

Daar kom je het weekend wel mee door.
Groetjes,

Noa zei

een fijn weekend

Rita zei

Wordt vast een fijn weekend, gr. Rita

Else zei

Heel fijn weekend samen met Sjaak. Knuffel Else

carina zei

Ooh lekker man! Helemaal het rijk alleen. Het is maar goed dat de hond ook nog uitgelaten moet worden anders kwam je vast je quilt"atelier" niet uit. Groetjes carina