zaterdag 15 december 2012

High Tea

Al in juni had ik een enthousiaste Rennie aan de telefoon;
"De Quilthoeve organiseert een high tea op 15 december, heb je zin?"
Pal voor ons weekendje naar Gent kwam dit onverwachts.
Het leek ook nog heel ver weg,
Gent lijkt nog heel kort bij,
en toch zit daar een half jaar tussen!
Vandaag is het dan 15 december, en ga ik voor de tweede keer naar de Quilthoeve,
ach je kunt je zaterdagen op beroerdere plekken doorbrengen!
 
Neem wel een werkje mee,
maar wat dan?
Vanochtend, na twee bakken koffie bedacht ik mij dit;
 
 
Het winterhuis van Sjaak!
Toepasselijker kan niet wanneer je naar een
December High Tea gaat!

 
Snel met de lijmspuitbus gelijmd, hups en nog een hups.

 
Met de blauwe stift snel wat lijnen getekend,
dan hoe ik daar straks ook niet meer naar te kijken.

 
een mandje met garen, en naalden,
ik zeg nu snel even aankleden,
zelf in 'de verf'
en dan met vier anderen,
Berna, Ineke en Joke (de liefies uit Soesterberg) en Janny (beste vriendin van Berna)
richting Naaldwijk.
 
Fijne zaterdag allemaal!
 
Doeg,
 
Juud


12 opmerkingen:

Annerieke zei

Veel plezier

Martine zei

Kijk uit naar jullie verslag. Veel plezier.

Merian zei

Heel veel plezier.
Ik ga naar de kersthightea bij Sagerello in Belgie.
Groetjes Merian

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat heerlijk allemaal. Heel veel plezier.
Ben benieuwd hoe je dag verlopen is.

Groetjes

Wietske

Annelies zei

Heel veel plezier !

Phebe and Jane zei

Heel veel plezier vandaag! Je vertelt zeker wel hoe het geweest is?
Groetjes,
Marian

Inge zei

Ook ik kijk heel erg uit naar jullie verslag. Ik was er graag bij geweest, zal toch eens een keer op mijn blog uitleggen hoe dat nou precies zit met mij, waarom steeds die afzeggingen.
Ik ben wel erg verwend door de lieve dames van de Quilthoeve. Net op het moment dat ik aan jullie zat te denken, belde de postbode aan. Zal er straks even over bloggen.

Fijn weekend verder,
liefs Inge

Anoniem zei

Oh wat leuk allemaal, ik kijk uit naar je verslag van deze dag. Groetjes Wilma

Rennie zei

Het was heerlijk om weer met vriendinnen aan de tafel te zitten!

Floor zei

Even hups en hups met de spuitbus?
Niet dat ik het snap maar het zal wel goed komen denk ik.
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
Dat mandje.... wat een poepie!
Is dat ergens te koop?
Groetjes,
Floor

Guusje, zei

Zo te lezen moeten jullie het wel erg gezellig hebben gehad.

quiltingmieke zei

piep wat een leuk blog heb je, heb al heerlijk wat rondgelezen en ga je volgen

fijne zondag

knuf mieke

www.culipatch.blogspot.com