zaterdag 26 april 2014

Tips en Tricks in Den Bosch 2

Vrijdag toog ik met dochter Maxime naar Den Bosch,
 helemaal in mijn nopjes!
Die dochter van mij die gezellig mee gaat.
“Ik wil je zo ook wel eens zien mam”
 
En weer was het voor mij ‘als een verjaardag’.
Leuk om al die vrouwen te ontmoeten,
leuk om met elkaar aan tafel te zitten,
en fijn om te merken dat jullie het zo leuk hebben gevonden
om mijn dear jane verhaal aan te willen horen.
 
En enig om mijn tips te mogen delen,
en dat delen, dat gebeurde allemaal achter deze deur;
 
DSC02911

DSC02916DSC02920
 
Aan deze tafel en werd er dit keer ook lekker op het terras gezeten,
werd er genoten van heerlijke zomerse temperaturen.
Midden in de stad, in alle rust! 
 
DSC02910DSC02923
 
Komen er allerlei mooie spullen het atelier in,
zoals deze tas.
Of schattig speldenkussen, moeder en dochter
(oh wat enig om met je moeder zo op stap te gaan!).
 
DSC02925DSC02934
 
Smorgens wordt er hard gewerkt,
wordt het vlies uitgeprobeerd,
loop ik rond,
en denkt de poes, “opgestaan is ………”
 
DSC02926
 
En mocht ik ook weer in een paar Dear Jane boeken schrijven!
Dat is toch echt TE LEUK!
 
DSC02948DSC02951
 
Smiddags een nieuwe groep,
nieuwe gezichten,
en opnieuw een ander Dear Jane verhaal dan eerst.
Gewoon omdat het een andere groep is,
omdat er andere vragen gesteld worden.
Kwam er vorige week een mooie jaren 30 Jane mee,
nu mag ik mij vergapen aan deze mooie Kaffe Fasset Dear Jane!
 
DSC02949DSC02950
 
Mooie heldere kleuren, echt een plaatje.
Wat bijzonder toch dat deze quilt zich daar allemaal voor leent.
 
DSC02945
 
Komt Maxime terug met nieuwe schoenen!
Wat enig, schoenen aan en vooral showen wat er is geshopt.
Wat heb ik toch een heerlijk kind!
 
DSC02954
 
De sfeer zit er goed in, het is gezellig.
Word ik getrakteerd met een prachtige bos bloemen, en krijg ik ook nu een prachtige blauwe lap van Marian, die zeker in mijn Nearly Insane zal ‘verdwijnen’.
DSC02932

En dan is toch echt ook deze dag voorbij.....


DSC02957

Wietske en Herman, heel hartelijk bedankt voor de gezelligheid.
En lieve, lieve dames die allemaal geweest zijn
in Nunspeet en in Den Bosch,
heel erg bedankt voor jullie aandacht, inspiratie, enthousiasme,
bedankt voor jullie komst en wie weet misschien tot ooit op een tentoonstelling, of tot in de quiltwinkels, op elkaars blog.
 
Vandaag was het een rustig dagje,
ik heb heerlijk buiten in de zon gezeten,
met oranje gebak en koffie, en in mijn hand naald en draad.
 
DSC02958DSC02959
DSC02960
 
Zelf ben ik druk bezig geweest met mijn eieren,
waar maar geen einde aan lijkt te komen,
en zat ook vandaag "Francoise" weer bij mij aan tafel.
Maar dan in de handen van een vriendin die druk bezig is met haar
“elke dag een hartje” project!
 
Tot Blogs,
 
 
Juud

18 opmerkingen:

Berna zei

Opnieuw twee prima quiltdagen! Gezellig dat Maxime met je mee was. Zo te zien heeft ze zich prima vermaakt!

Annie zei

Goed gedaan weer Judith, fijne zondag !

Lieve groet,
Annie.

Evelyne zei

Wat ziet het er gezellig uit en boffen met het weer zeg!
Allemaal blije gezichten, wat is dat toch geweldig.

Fijn weekend, groetjes Evelyne

Floor zei

O Juud, wat een gezelligheid was het in Den Bosch! Het straalt van je foto's af.
Jammer dat ik geen zin heb om die quilt te maken - die ik overigens wel heel mooi vind - anders was ik er gisteren ook bij geweest.
Leuk dat Maxime ook mee ging. Wel om schoenen te scoren maar ook om mams eens in een andere rol te zien dan moeder, namelijk als een echte B.N.-er!
En dat gaat je heel goed af zo te zien.

sylvia zei

goed werk, meid, jouw inspiratie voor onze DJ's is groot!!!
tnx!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Juud, ik ga je heel erg missen………. op vrijdag!
Je hebt een heerlijk kind
doeg

Yvonne zei

Wat een heerlijke dag weer, vooral omdat je deze ook mocht beleven met je prachtige dochter! Is het virus nog niet toegeslagen bij haar?

Marja zei

Leuk dat het weer leuk was.
Gezellig samen met je dochter!
Laat je het weten als je weer naar Den Bosch gaat met je NI:)

Groet,

Anoniem zei

Wat weer een gezellige dag daar Juud met al die enthousiaste dames.
En zo leuk je dochter ook mee!
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Wat ziet het er gezellig uit!!
Jammer dat het zo ver van hier is, anders....
Groetjes Marguerite

carina zei

Hoi juf heb je nu vakantie? Na al die lessen krijg je nog nachtmerries van die Jane hahah. Slimme dochter heel slim tuurlijk gezellig met mams mee en eeehhh moet toch wel even uitbreken dus even de stad in:) leuk im zo te lezen. Nice zondag

Judith zei

wat gezellig, je dochter mee :0) en weer heerlijke dagen met je DJ en meer DJ dames :0)

Anoniem zei

Wat zal het gezellig zijn geweest. Zoals je het beschrijft kan het niet anders. Leuk dat je dochter ook mee was. Ga zo door met de verhaaltjes en natuurlijjk het quilten. Groeten uit het natte twente

Annie Kingma zei

Heel fijn om dit allemaal te lezen en te zien op dit blog postje.
Lieve leuke tiener dochter heb je.
Zou best eens zo een dagje bij willen zijn, alleen het is zo ver van het noorden
Groetnis Annie

quiltsathome zei

Het is vast erg gezellig geweest !
En ook nog les geven met Maxime erbij ? Ze is vast ook heel trots op je !
Fijne dag, ik ga zo ook weer een DJ blokje oppakken.

marion zei

het was heerlijk....

Op mijn nieuwe blog staat een stukje over jou en de dear jane dag.

http://na365komt.blogspot.nl/

je lapjes komen eraan , heeft even nodig, jane riep harder...:):)

Carin zei

Dat ziet er allemaal weer gezellig uit en wat leuk dat je dochter mee gegaan was.

Unknown zei

Hoi Judith, ik was in nunspeet bij de dear jane,in de ochtend. Ik heb een vraag over het oatroontje dat we toen gemaakt hebben, klopt het dat dat patroon (M5) in het biek niet klopt met de originele dear jane?
Ik zie om de vier kleine blokjes een volledig kader gerwijl er op het patroon maar aan twee kanten een kader zit.
Wat vind jij ervan?
carla.lekkerkerker@upcmail.nl