vrijdag 29 mei 2015

@Winnock

Ik “Hang” op mijn werk en dat is eigenlijk wel gek, 
maar ook heel erg leuk. 
Gek omdat je werk nu eenmaal je werk is en los staat van quilten. 
 Dat quilten is nu ineens op mijn werk, 
en dat is een goed gevoel! 
Zo een quilt is enorm sfeer bepalend.


Afgelopen dagen word ik door de ‘niet quiltende’ collega’s bewonderd 
(he he eindelijk!) 
dat ik zo een MOOIE quilt kan maken!
En ook nog eens zo een grote ook……!
da’s toch best grappig, 
want quiltend Nederland weet dat The Prince maar een kleintje is.



Uit het daglicht, in de entree, onder een spotje hang ik nu te hangen, ook op dagen dat ik er niet ben, of op vakantie zoals nu!
Op het Franse platteland van Betty is geen internet, dus geen facebook, geen laptop mee voor verhaaltjes, geen nix.


Wel deze zonovergoten tuin (effe bij je geshopt Betty!) 
met tafels, en stoffen en verhalen, en heel veel verhalen, 
nog meer verhalen, 
leuke verhalen, 
larger than life verhalen, 
inspirerende verhalen. 
drama verhalen op zijn Juud's!
Een glaasje wijn, thee, wat te knabbelen, naald en draad. 

Ik denk dat jullie nu wel beeld hebben.

Geen contact dus……. 
wel een fototoestel dat mee gaat, 
en die verhaaltjes over hoe het was, 
wat er gedaan is, 
waar we geweest zijn, 
die komen heus wel.

Tot over een dag of 10!

Tot dan, tot blogs,

Juud


Remember; Better finished than perfect!

29 opmerkingen:

Annette zei

Heel veel plezier en de groeten aan Betty!

Annelies zei

Veel plezier !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Heel veel plezier, doe iedereen de groetjes en je Prince hangt wonderschoon!!!!
Kom veilig thuis!!!
doeg
Wietske

Elisabeth zei

De prince hangt er prachtig bij...en nu heerlijk op vakantie naar een andere Prins, heel veel plezier met elkaar!!

Anoniem zei

Heel veel plezier!!! Groetjes Ulie

Marja zei

Wat zal dat heerlijk zijn!
Geniet en kom met verhalen terug.

Groet,

Martine zei

Veel plezier en de groetjes aan Betty.

BezigeBijMirjam zei

Dat wordt een "rustige" week. Heel veel plezier. En ik, en velen met mij denk ik, lees graag jouw verhaaltjes bij terugkeer. Geniet ervan!

Ans zei

Veel plezier op het Franse platteland, en doe Betty de groeten!

KijkDaarIs zei

Ja krijg er helemaal een beeld bij!!!..;0))
Met heel veel gezelligheid..stiekempjes reis ik met je mee..in gedachten....;0))
De Prince hangt prachtig..!!
HEEEEEEL veel plezieren de groetjes aan Allemaal!!!

Phyllis zei

Geniet ervan!

Kleine Vingers zei

Fijne vakantie en veel plezier met de andere dames.
groeten

Rita zei

Veel plezier met elkaar in het Franse land

Ieke78 zei

Hij is prachtig, je Prince! Enne... geniet maar lekker in la douce France!

Greet zei

Heel veel plezier !!!

Nanske zei

Prachtig is hij geworden...
Hehe, heb jij daar mijn roze broek aan?
Grappig ...heb er ook zo eentje.
Veel plezier met alles en elkaar...
Toedoeloe!Naai ze.(is dit niet een sprekend woord voor jullie?)XXX

Floor zei

Leuk dat je nu "hangt" op je werk, kunnen ze altijd van je genieten.
Ik wens je een hele fijne en rustige vakantie toe.
Gek zo zonder internet, ben benieuwd of je ontwenningsverschijnselen krijgt :-)

Anoniem zei

Geniet ze en veel quilt plezier. Groetjes Wilma

Lida zei

Hij hangt daar echt heel gaaf! Ik had maar een klein plekje achter mijn bureau en daar hing ik iedere keer een andere quilt, kreeg altijd commentaar, soms leuk soms vervelend, maar wel altijd bewonderend! Heel fijne vakantie! Groetjes
Lida

Carin zei

De Prince hangt er geweldig.

Yvonne zei

Wat leuk dat ze op je werk waardering hebben voor je creativiteit. Zou leuk zijn als meer bedrijven aandacht voor de kunst van hun medewerkers zouden hebben. Dat zou volgen mij een
hoop leuke dingen opleveren! Stonefield hangt er prachtig bij zo!
Hele fijne vakantie gewenst!

quiltsathome zei

Wat leuk dat je quilt The Prince daar nu mag hangen.
En ik wil je heel veel plezier wensen in de komende week bij Betty; ik kijk al uit naar je verslag.

Ineke zei

Oh heerlijk, wens je veel plezier!!!

Evelyne zei

Heel veel plezier , het weer werkt mee de komende week!
Ik lees je verhaaltjes wel als je thuis bent.
Ik kan niet wachten!!!!!!!!

Doe Betty de groetjes en alle anderen en quilt ze.

groetjes, Evelyne

jolie zei

je staat er terecht stralend bij.

Marina Brito de Campos zei

Leuk, dat je nu op je werk "hangt"! Ik heb tijdens mijn laatste jaar op school een quilt in mijn werkkamer gehangen. Dan pas begrijpen mensen wat quilten eigenlijk is. En dan komen de vragen en de verbazing en de bewondering! Leuk is dat. En inderdaad, de quilt brengt sfeer en die straalt verder uit dan alleen de wand waar hij hangt! Gefeliciteerd met deze mooie plek!

Berna zei

Je zult maar "hangen" op je werk! Haha.
Eindelijk een beetje bijgelezen. Het is wel wat laat maar veel plezier bij Betty.

Marja zei

Van harte met jullie trouwdag gisteren!

Groet,

Anoniem zei

Wat leuk dat je collega's nu ook je mooie quilt mogen bewonderen!
Geniet van je lekkere vrije daagjes :)
Groetjes Patricia