dinsdag 26 mei 2015

Mini Bee met zieke Sister

Tijdens het wordfeuten gooien we er nog wel eens mini berichtjes uit.
Zo ook dit keer.
Ik ga niet mee naar…… want …… 
Tja sneu natuurlijk, zeker wanneer je je verheugd hebt op een weekendje weg. 
Zal ik dan naar jou?

DSC00387[1]
Ik dacht ik ga lekker fietsen, 
klinkt heel wat van Hoevelaken naar Bunschoten, 
maar ik weet een ‘short cut’, 
tja en laat die nu net niet meer zo ‘short’ zijn als gedacht. 
Ook het fietspad wordt keurig geasfalteerd, 
worden wild roosters omzeild door heuse ‘fiets-fly-overs’, 
maar zo ver is het nog niet.
Nu eerst de 'omleiding' fietsen. Was helemaal prima,
mooie bermen, mooie weilanden met koeien. 
Helemaal HEERLIJK.
DSC00388[1]
Met ons tweeen aan tafel en een rommel van jewelste!
 Helemaal heerlijk, we lunchen 
(uitstekend met verse asperge soep en een heerlijk belegde boterham) 
tussen de lapjes door. 
Dat kunnen wij quiltsters toch als de beste.
DSC00393[1]
Wilma is helemaal gegrepen door Stonefield en is bezig met de sunflower. 
Nou als je hier niet gelukkig en vrolijk van wordt dan weet ik het ook niet meer.
DSC00405[1]
Zelf ben ik druk bezig met de zeuren. 34 sterretjes mogen er komen, dat is veel teken werk, lapjes uitzoeken, enz. Maar wat is er leuker dan te werken op 
‘Het Franse Platte Land’ 
aan de Zeuren/Les Seours met mijn eigenste LZ en andere Quilt Seours?
 Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. 
Dan gaan LZ, Ien en Wilma in de auto naar Betty. 
In Parijs stapt Willemke op de trein!
 Dit wordt een groot FEEST.
DSC00402[1]

Ach en als dan Lappie weer lekker op tafel komt liggen,
bovenop de stofjes dan smelt zelfs mijn
 'ik ben niet zo een poezen mens' 
hart helemaal!

Het was een heerlijke zaterdag!

Tot blogs,

Juud

Remember; Better Finished than perfect

8 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Prachtig die zonnebloem van Wilma. En lekker op het fietsje er naar toe. Heerlijk! Grappig toch dat katten altijd bij je op tafel komen liggen en dan het liefst daarop waar je mee bezig bent. Veel plezier in Frankrijk! Welke plaats/streek? Groetjes!

Yvonne zei

Werd het toch nog gezellig, zo zie je maar, je moet zelf de slingers ophangen! Leuk vooruitzicht voor komend weekend ook weer. Enjoy and Happy Stitching!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha ha Juud, lekker omfietsen is in ieder geval goed voor de lijn.
Maar gezellig was het, dat is te zien.
veel plezier deze week en alvast een goeie reis!!!
groetjes
Wietske

Wilma zei

Super zaterdag was het. Bere-Gezellig!

not so zen -quilts in Paris zei

Ach, doe je zus de groeten, ziek zijn is sneu, maar ja...en wat heb je weer leuke blokken in de maak. Tot zaterdag, onwijs leuk wat er allemaal gaat gebeuren!

Anoniem zei

Ziet er weer heel gezellig uit. Heel veel plezier jullie straks in Frankrijk. Groetjes Wilma

KijkDaarIs zei

Altijd gezellig zo samen aan de patch..!!!
daar knap je al van op...
En dan een heerlijk vooruitzicht....snap dat je aan het aftellen bent!!
Alvast heel veel plezier..lekker veel foto's maken ...en groetjes voor allemaal..!!!!
Fijne dag

Marguerite zei

Vast de tijd van het jaar. Asfalteren van fietspaden. Ook hier liggen de fietspaden er overal uit en ruik je de geur van vers asfalt. Houd wel in dat we over een paar weken bijna vliegend naar het strand fietsen.
De cirkels en sterren zijn weer mooi!