vrijdag 4 maart 2016

Er was meer

Er was meer waar ik mee bezig was.
De lezers van het blog
hebben het al gezien-gelezen.

We zijn weer begonnen,
met maar liefst drie groepen!


En met die groepen ook weer SCHATTEN
van etuitjes op tafel.
Dit is toch TE LEUK?


Maar ook schatten van een ander soort.
Hier een mevrouw die de DJ maar NIKS vond,
totdat ze de quilt van 
zag!
Wat wonderlijk toch hoe dat quilten
en kleur gebruik werkt!


Zijn mijn boeken ook weer uit de kast,
en die blijven ook nog even uit de kast want
zaterdag ga ik naar een groep
in Capelle aan de IJssel!


En zoals altijd de onvermijdelijke rotzooi
op tafel!
ik zeg,
Ik houd ervan!

Maar er was meer afgelopen week,
een voor mij, houten a-sportieve-klazien die ik ben,
GRENSVERLEGGENDE activiteit.


Strandzeilen met collega´s!
het was GEWELDIG!
Stralend weer,
soms geen wind en dat is dan echt weer niet
zo handig,
maar voor mij natuurlijk weer PERFECT!


Zo ziet dat er dan (niet) uit!


Met alle collega´s genieten van 
een zonsondergang,
met een heerlijke maaltijd,
en een oud singertje...


Tot blogs,

Juud


Remember, better finished than perfect



6 opmerkingen:

Frederika zei

Dat zijn inderdaad leuke etuitjes. *Grappig toch dat we elkaar weten te inspireren.

Phyllis zei

Wat een gaaf uitje! Ja, de zon in de zee zien zakken, zalig. Ik kom uit en woon weer in Den Haag en in de jaren dat ik in het midden van het land woonde had ik zo'n heimwee.... niet alleen naar het Haagje maar ook naar de kust en die avonden met die ondergaande zon(de vroege ochtend en de avond ben ik het liefste op het strand) .. en dan ook nog met een Singertje!
Enige etuitjes, wat zijn mensen toch creatief.
Geniet van alle nieuwe cursussen en cursisten!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Ik ben weg van de etuitjes! Zeker inspiratie voor mij.

Sis Voorn zei

Dat is leuk om te horen ! Mocht ze nog lappies te kort komen, ze weet vast wel waar ik te vinden ben....;)
Fijn weekend
Sis

Yvonne zei

Wat een bof dat het zulk mooi weer was met jullie uitje! Je moet er niet aan denken dit te doen in die waterkoude regen die we hier afgelopen week ook een paar dagen hebben gehad. Jullie waren aan het eind van de dag vast helemaal rozig van de buitenlucht!

christine zei

ohh die etuitjes wat gaaf ! en ja de dear jane ik heb de mijne op bed liggen en ben zo trots erop.
tenslotte heb ik het boek gekocht en gewoon begonnen nooit een cursus of les gehad .

en een uitje op het strand lekker uitwaaien toch?