maandag 21 augustus 2017

Anoniem Reageren

Hi Alma,

Ik heb wel vaker gelezen dat je graag antwoord zou willen. Natuurlijk probeer ik de vragen die gesteld worden persoonlijk te beantwoorden. Wat overigens ook niet altijd lukt. Ik weet niet hoeveel spam jij in je inbox hebt, maar bij mij kan dat aardig oplopen en mis ik wel eens een vraag.

Op reacties die anoniem gedaan worden kun je niet reageren, daar zit geen email achter. Dat is dus geen onwil, maar onmacht.

Ik gebruik de bias liniaal voor het snijden van vierkanten, super handig. 



Ook kun je heel makkelijk terug lezen of je aan weerszijden recht blijft. Ik gebruik hem in inches en in centimeters. Moet ik je eerlijk bekennen dat ik wel ga voor 'gadgets'. 

Op de foto kun je goed zien dat de middelste zwarte lijn precies alle hoekpunten doorkruist, het is dus recht. 

Mocht je nu aan mij of aan een andere blogster een vraag hebben en je kunt niet met een google account reageren (dan reageer je dus anoniem waarop niet geantwoord kan worden) kun je onder het kopje "Mijn volledige profiel weergeven" 90% van de tijd een email adres terug vinden.

Niet elke blogster kiest ervoor om daar een privé email adres achter te laten. Er zijn natuurlijk blogsters die dat niet willen. Zo zijn er ook blogs waar je helemaal niet op kunt reageren zelfs. Zo kies ik ervoor om niet alle vragen die gesteld worden op mijn blog te beantwoorden, maar beantwoord ik die privé aan de vragenstelster, mits er een adres is om op te reageren.

Groetjes, 

Juud





7 opmerkingen:

wilma oud zei

Mooi, goed en duidelijk gezegd Juud. Groetjes Wilma

BezigeBijMirjam zei

Voor Alma,

In de meeste gevallen krijg ik wel een antwoord op mijn vraag, omdat er aan mijn naam een e-mail adres hangt. Vaak ook een reactie terug op een reactie van mij.
Als ik nooit een reactie terug krijg, dan reageer ik ook niet meer en lees alleen nog. Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat een blogster niet op alle reacties van haar lezers weer een antwoord terug kan geven. Dat kost heel veel tijd. Maar af en toe is wel aardig.

BezigeBijMirjam zei

En Judith, bedankt voor de uitleg! Ik snap het helemaal!

Yvonne zei

Goede en duidelijke uitleg.

Anoniem zei

Dank je Judith, ik begin nu aan de laatste rand en ben heel blij met je uitleg. Mrs. billings lag hier een tijdje stil ook al omdat ik niet wist hoe de hoeken te naaien, de zin is terug, nogmaals dank.

marion zei

duidelijk.....

Phyllis zei

Heeee, een fellow gadget fan! Ik ben gek op de zog. 'notions' , heerlijk! Ik moet bij iedere winkel echt het notions aanbod 'uitpluizen', zit er nog iets bij dat ik niet heb? Is er een nieuw handig dingetje verschenen?